Nechápem, čo to bola za sila, že sme sa stretli, práve my, práve takí, akí sme, aj bez hereckých škôl.
Vladimír Zboroň sa narodil 5. novembra 1960 v Námestove do robotníckej rodiny s roľníckymi koreňmi. Spolu s rodičmi a piatimi súrodencami žil celé detstvo v obci Oravská Polhora. Otec Vladimír pracoval ako šofér a mamička Jolana bola kuchárkou. Vladimírovi rodičia to nemali jednoduché, preto sa väčšinou starali najmä o to, aby mali kde spať a čo jesť. Pamätník takmer celé detstvo neopustil svoje rodisko a do mesta sa dostal, až keď nastúpil na strednú školu. Ako dieťa rád navštevoval zruby, miestne jazerá a miloval futbal. Nemal však veľa času, pretože ako najstarší syn musel pomáhať okolo dvora, pásť kravy, vynášať hnoj či čistiť maštale. Neboli to najpríjemnejšie spomienky, neskôr mal k práci okolo domu až odpor. Vladimír si zvolil ako strednú školu gymnázium v Námestove. Znamenalo to opustenie rodnej obce a prísľub nových možností. Ako dieťa sa stal iskričkou, neskôr pionierom aj zväzákom. Prvýkrát začal vnímať politické dianie na strednej škole, kde sa dozvedel o nenávisti voči Rusom či vtedajšiemu režimu. Po absolvovaní povinnej dvojročnej vojenskej služby v Sabinove sa rozhodol vrátiť domov, keďže nevedel, ako ďalej naloží so životom. Pod vplyvom rozhovorov a rád miestnych kaplánov odišiel v roku 1984 študovať na teologickú fakultu v Bratislave. Zúčastňoval sa tajných stretnutí disentu v spoločnosti sčítaných ľudí, ako boli Sklenka, Lec či Demeš. V roku 1987 bol pre nevhodné správanie zo školy vylúčený. Obával sa návratu domov a zostal žiť v Bratislave. Po náročnom hľadaní zamestnania, ktoré komplikovala jeho minulosť, sa mu podarilo získať prácu v Zarese. Pracoval ako skladník. Revolučné roky prežil potichu. V roku 1988 sa rozhodol navštevovať večernú školu hereckej tvorby v Dome kultúry v Dúbravke. Po revolúcii, v máji v roku 1991, získal ponuku od Joža Chmela stať sa súčasťou divadla Stoka, ktoré založili Blaho Uhlár a Miloš Karásek v tom istom roku. Jeho prvým predstavením bol Impas a Vlado sa ho prvýkrát zúčastnil ešte v Klariskách, kde zároveň aj osobne spoznal Blaha Uhlára. Herci vnášali do svojich prejavov vlastné príbehy, často hrávali nahí a bosí. Zároveň pracoval aj v Západoslovenských vodárňach, takže nebol závislý len od príjmu z divadla, ktorý nebol stabilný. Po konflikte medzi Uhlárom a Karáskom sa rozhodol zostať s Blahom, s ktorým sa však neskôr, pri svojom odchode z divadla, nerozišiel v najlepšom. Intenzívne obdobie strávené v divadle bolo pre neho jedno z najkrajších a je vďačný, že osud zariadil stretnutie talentovaných ľudí. Spolupracoval s umelcami, ako sú Blaho Uhlár, Erika Lásková, Laco Kerata, Imro Maťo, Miloš Karásek, Zuza Piussi, Lucia Piussi či Inge Hrubaničová.